Προγραμματική Σύμβαση για την παροχή υπηρεσιών του Δήμου Λεβαδέων προς τη ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε

Λήψη απόφασης για την υπογραφή Προγραμματικής Σύμβασης για την παροχή υπηρεσιών του Δήμου Λεβαδέων προς τη ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε

 

 

Ημερομηνία 15/2/2017

 ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ    

                                                                                                                   Αρ. Πρωτ.:3625 

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

Από το πρακτικό της αριθμ.2017-4ης  Συνεδρίασης

του Δημοτικού Συμβουλίου Λεβαδέων

Αριθμός απόφασης :44

Περίληψη

 

Λήψη απόφασης για την υπογραφή Προγραμματικής Σύμβασης για την παροχή υπηρεσιών του Δήμου Λεβαδέων προς τη ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε

 

Στη Λιβαδειά σήμερα στις 13 του μηνός Φεβρουαρίου 2017, ημέρα Δευτέρα και ώρα 18.30 στην αίθουσα  συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Λεβαδέων – «Παλαιό Δημαρχείο» -Πλ. Εθνικής Αντιστάσεως 1 – συνεδρίασε   το Δημοτικό Συμβούλιο Λεβαδέων μετά την από 2247/3-2-2017  έγγραφη πρόσκληση της Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου κας Γεωργαντά Ελισάβετ, η οποία δόθηκε σε κάθε Σύμβουλο, σύμφωνα με το άρθρα  67 του Ν.3852/2010 << Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης >>.

Αφού διαπιστώθηκε κατά την έναρξη  της συνεδρίασης ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία, επειδή σε σύνολο 33 συμβούλων ήταν παρόντες  20 σύμβουλοι δηλαδή:

 

ΠΑΡΟΝΤΕΣ                                                                                       ΑΠΟΝΤΕΣ

 

1.    Φορτώσης  Αθανάσιος (Απών στο 2,14&21-26 Θ.Η.Δ) 1 Κωτσαδάμ Γεώργιος
2.    Δημητρόπουλος Ιωάννης ( Απών στο 2,3,19&Θ.Η.Δ) 2 Σπυρόπουλος Δημοσθένης
3.    Νταντούμη Ιωάννα (Απούσα από 1-16 &από 21-26 Θ.Η.Δ) 3  Θεοδωρόπουλος Στυλιανός
4.    Ντελίκος Κωνσταντίνος 4  Ρούσσαρης Αριστείδης
5.    Διαμαντόπουλος Ανδρέας 5  Μητάς    Αλέξανδρος
6.    Κοσκοβόλη – Γιαχρίτση Αικατερίνη 6   Γκικόπουλος Σπυρίδων
7.    Τόλιας Δημήτριος
8.    Τζουβάρας Νικόλαος Άν και κλήθηκαν νόμιμα
9.    Σαλαπατάρας  Στυλιανός
10. Κυπραίος Χρήστος (Απών στο 2ο ΘΗΔ)
11. Κοσμίδη -Περλεπέ Πανωραία(Απούσα από 24-26ΘΗΔ)
12. Γεωργαντά Ελισσάβετ
13. Καρβούνης Σωτήριος
14. Καράντζαλης Δημήτριος( Απών από 1-13ΘΗΔ)
15. Αλεστάς αθανάσιος
16. Παπαθανασίου Χρήστος
17. Καπλάνης Κωνσταντίνος  
18. Σωτηρόπουλος Κωνσταντίνος (Απών από 8-13)
19. Δελής Παναγιώτηςς(Απών από 2-26 Θ.Η.Δ)
20. Κοτσικώνας Επαμεινώνδας(Απών από 2-19 ΘΗΔ)
21. Αρκουμάνης Πέτρος
22. Μπράλιος Νικόλαος (Απών από 3-26 ΘΗΔ)
23. Αίσωπος Κων/νος (Απών από 2-26 ΘΗΔ)
24. Ζιώγας Γεώργιος
25. Σκλάβος Γεώργιος (Απών στο 17ο ΘΗΔ)
26. Παπαϊωάννου Λουκάς(Απών στο 17και 20-26 Θ.Η.Δ)
27. Θεοδώρου Θεόδωρος

 

 

Καθώς επίσης, οι Πρόεδροι και οι εκπρόσωποι των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων του Καλλικρατικού Δήμου Λεβαδέων:

 

    1.Δήμου Νικολίτσα (Λιβαδειάς),

 

Παρούσης και της προσκληθείσας Δημάρχου κας Πούλου Γιώτας η κα Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κήρυξε την έναρξη της συνεδρίασης .

Εισηγούμενη το 18Ο θέμα ημερήσιας διάταξης, η κα Πρόεδρος έθεσε υπόψη του Δημοτικού Συμβουλίου την υπ΄αριθμ. 7/2017 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε., σύμφωνα με την οποία εισηγείται το Σχέδιο Προγραμματικής Σύμβασης  μεταξύ του Δήμου Λεβαδέων και της ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε.(Φ.Ο.Δ.Σ.Α. 1ης Διαχ/κης Ενότητας Ν. Βοιωτίας), με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών από το Δήμο Λεβαδέων στη ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε. για την υποστήριξη της λειτουργίας και διαχείρισης του ΧΥΤΑ Λιβαδειάς για το έτος 2017, καθώς και την με αριθμ. Πρωτ 2873/5-2-2017 Εισήγηση της Δ/νσης Περιβάλλοντος Καθαριότητα και Πρασίνου σύμφωνα με την οποία:

Σύμφωνα με το άρθρο 7 της ΚΥΑ 50910/2727 (ΦΕΚ Β’ 1909/2003), υπόχρεοι φορείς για τη διαχείριση των στερεών αποβλήτων είναι: για τη συλλογή και μεταφορά των αποβλήτων οι ΟΤΑ πρώτου βαθμού και για την προσωρινή αποθήκευση, μεταφόρτωση, αξιοποίηση και διάθεση ο Φορέας Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (ΦοΔΣΑ) της Διαχειριστικής Ενότητας στην οποία ανήκει ο ΟΤΑ.

Οι υπόχρεοι φορείς μπορούν να αναθέτουν τις αρμοδιότητες τους για τη διαχείριση των αποβλήτων σε φυσικά η νομικά πρόσωπα, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας. Επίσης οι Ο.Τ.Α. που ανήκουν στη 1η διαχειριστική ενότητα Ν. Βοιωτίας του ΠΕΣΔΑ Στερεάς Ελλάδας έχουν ιδρύσει εταιρία με την επωνυμία «Διαδημοτική Επιχείρηση Περιβάλλοντος και Οργάνωσης Διαχείρισης Απορριμμάτων Λιβαδειάς Ανώνυμη Εταιρεία των ΟΤΑ» και τον δ.τ. «ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε.», με σκοπό τη διαχείριση των απορριμμάτων, την προστασία του περιβάλλοντος και ειδικότερα με σκοπό την άσκηση των δραστηριοτήτων που αναφέρονται στο άρθρο 7 παρ. 2 της κ.υ.α. 50910/2727/16.12.2003 (ΦΕΚ 1909 Β΄/ 22.12.2003) ή είναι συναφείς με αυτές.

Κατά συνέπεια ο Δήμος Λεβαδέων σύμφωνα με το άρθρο 100 § 4 του Ν.3852/10  μπορεί να προβεί σε σύναψη προγραμματικής σύμβασης με την ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε σχετικά με την υλοποίηση της υπηρεσίας της υγειονομικής ταφής των απορριμμάτων του Δήμου Λεβαδέων στον ΧΥΤΑ της 1ης Διαχειριστικής Ενότητας, Ν. Βοιωτίας.

Σκοπός της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών από τον Δήμο Λεβαδέων προς τη ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε. για την υποστήριξη της λειτουργίας και διαχείρισης του ΧΥΤΑ της 1ης Διαχειριστικής Ενότητας Ν. Βοιωτίας.

Ο Δήμος Λεβαδέων, σύμφωνα με το άρθρο 100 § 4 του Ν.3852/10 για την εκτέλεση της προγραμματικής σύμβασης διαθέτει προσωπικό, παραχωρεί την χρήση ακινήτων, εγκαταστάσεων και μηχανημάτων και παρέχει διάφορες υπηρεσίες για το έτος 2017 έναντι του συνολικού ποσού των ογδόντα χιλιάδων ευρώ (80.000,00 €) πλέον Φ.Π.Α.

Λαμβάνοντας υπόψη τα ανωτέρω και:

  • Τις διατάξεις των άρθρων 65, 67, 100,104 και 238 του Ν. 3852/10 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» περί Συνδέσμων των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης που συνενώνονται και
  • Την με Αρ. 2/2017 απόφαση του Δ.Σ. της Δ.Ε.Π.Ο.Δ.Α.Λ. ΑΕ

 

Υστερα από τα παραπάνω αλείται το Δημοτικό Συμβούλιο να εγκρίνει την σύναψη Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ του ΔΗΜΟΥ ΛΕΒΑΔΕΩΝ και της ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε για την υποστήριξη της λειτουργίας και διαχείρισης του ΧΥΤΑ της 1ης Διαχειριστικής Ενότητας Ν. Βοιωτίας

 

Κατόπιν η κα Πρόεδρος κάλεσε τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου να αποφασίσουν σχετικά.

   Το Δημοτικό Συμβούλιο λαμβάνοντας υπόψη του την εισήγηση και το σχέδιο της Προγραμματικής που είχαν διανεμηθεί,   και τις διατάξεις των άρθρων 65,67,100, 238 του Ν.3852/10,  και μετά από διαλογική συζήτηση

 

  ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ

 

   Εγκρίνει τη σύναψη Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ του Δήμου Λεβαδέων και της ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε.(Φ.Ο.Δ.Σ.Α. 1ης Διαχ/κης Ενότητας Ν. Βοιωτίας),  με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών από το Δήμο Λεβαδέων στη ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε. για την υποστήριξη της λειτουργίας και διαχείρισης του ΧΥΤΑ Λιβαδειάς για το έτος 2017, με τους όρους και τις συμφωνίες που αναφέρεται παρακάτω:.

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗ

 

Παροχής υπηρεσιών από τον Δήμο Λεβαδέων στην ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε. (ΦοΔΣΑ 1ης Διαχειριστικής Ενότητας Ν. Βοιωτίας) για την υποστήριξη της λειτουργίας και διαχείρισης του Χ.Υ.Τ.Α Λιβαδειάς

 

Στη Λιβαδειά, σήμερα, ……../……../2017, στα γραφεία της «ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε.», οι ακόλουθοι συμβαλλόμενοι φορείς:

  1. Ο ΔΗΜΟΣ ΛΕΒΑΔΕΩΝ, ο οποίος εδρεύει στη Λιβαδειά, Ν. Βοιωτίας, με ΑΦΜ 998016227, Δ.Ο.Υ. Λιβαδειάς , ο οποίος θα καλείται εφεξής Δήμος Λεβαδέων ή Δήμος, και εκπροσωπείται κατά νόμο, από την Δήμαρχο κα. ΠΟΥΛΟΥ ΓΙΩΤΑ
  2. Η Ανώνυμη Εταιρεία με την επωνυμία «Διαδημοτική Επιχείρηση Περιβάλλοντος και Οργάνωσης Διαχείρισης Απορριμμάτων Λιβαδειάς Ανώνυμη Εταιρεία των ΟΤΑ» και τον δ.τ. «ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε.», η οποία εδρεύει στη Λιβαδειά, οδός Χριστοδούλου αρ.12, ΤΚ 32131, με ΑΦΜ 999471989, Δ.Ο.Υ. Λιβαδειάς, η οποία θα καλείται στα επόμενα «ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε.» ή ΦοΔΣΑ και εκπροσωπείται από τον αντιπρόεδρο της ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε. κ. ΥΠΕΡΗΦΑΝΟ ΛΟΥΚΑ (αριθμ. 2/2017 απόφαση Δ.Σ. ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε., ΑΔΑ: ΩΔΠΔΟΕ56-51Ι).

 

Έχοντας υπόψη:

  1. Το άρθρο 100 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» περί προγραμματικών συμβάσεων.
  2. Το άρθρο 225 του Ν. 3463/2006 «Κύρωση του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων»
  3. Την ΚΥΑ 50910/2727 (ΦΕΚ Β’ 1909/2003) Μέτρα και όροι για τη Διαχείριση Στερεών Αποβλήτων. Εθνικός και Περιφερειακός Σχεδιασμός Διαχείρισης,
  4. Το άρθρο 30 του Ν. 3536/2007 περί Στέρεων Αποβλήτων, όπως τροποποιήθηκε με τον Ν. 3613/07,
  5. Το άρθρο 15 του Ν. 3688/2008 περί θεμάτων διαχείρισης στερεών αποβλήτων,
  6. Την ΚΥΑ 2527/2009 (ΦΕΚ 83/2009) Ειδικότερα ζητήματα και θέματα αναφορικά με τη λειτουργία, την άσκηση των δραστηριοτήτων και την άσκηση τιμολογιακής πολιτικής των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (Φο.Δ.Σ.Α.)
  7. Τα άρθρα 1 και 4 του Ν. 3316/2005 «Ανάθεση και εκτέλεση δημοσίων συμβάσεων εκπόνησης μελετών και παροχής συναφών υπηρεσιών και άλλες διατάξεις».
  8. Τον Κ.Ν. 2190/1920 Περί Ανωνύμων Εταιρειών.
  9. Την κείμενη νομοθεσία περί προμηθειών και εργασιών των Ο.Τ.Α.
  10. Το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που αφορά την παροχή υπηρεσιών κλπ
  11. Την με αρ. 2/2017 απόφαση του Δ.Σ. της ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε. περί «Λήψης Απόφασης για την για την παροχή υπηρεσιών από τον Δήμο Λεβαδέων στην ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε. (ΦοΔΣΑ 1ης Διαχειριστικής Ενότητας Ν. Βοιωτίας) για την υποστήριξη της λειτουργίας και διαχείρισης του Χ.Υ.Τ.Α Λιβαδειάς για το έτος 2017» (ΑΔΑ: ΩΔΠΔΟΕ56-51Ι ).
  12. Την με αρ. ………………. Απόφαση του Δ.Σ. του Δήμου Λεβαδέων «Σύναψη Προγραμματικής Σύμβασης μεταξύ του Δήμου Λεβαδέων και της ΔΕΠΟΔΑΛ ΑΕ με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών από τον Δήμο Λεβαδέων στην ΔEΠΟΔΑΛ Α.Ε. για την υποστήριξη της λειτουργίας και διαχείρισης του ΧΥΤΑ Λιβαδειάς για το έτος 2017». (ΑΔΑ: …………………………………).
  13. Συμφωνούν, συνομολογούν και συναποδέχονται τα ακόλουθα:

 

ΑΡΘΡΟ 1

ΠΡΟΟΙΜΙΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

 

1.1 Προοίμιο

Οι δημοτικές αρχές διευθύνουν και ρυθμίζουν όλες τις τοπικές υποθέσεις, σύμφωνα με τις αρχές της επικουρικότητας και της εγγύτητας, με στόχο την προστασία, την ανάπτυξη και τη συνεχή βελτίωση των συμφερόντων και της ποιότητας ζωής της τοπικής κοινωνίας. Στις αρμοδιότητες των Δήμων στο τομέα του περιβάλλοντος κυρίαρχη θέση έχει η αποκομιδή και διαχείριση των αποβλήτων, της εδαφικής τους περιφέρειας.

Σύμφωνα με το άρθρο 7 της Κ.Υ.Α. 50910/2727 (ΦΕΚ Β’ 1909/2003), υπόχρεοι φορείς για τη διαχείριση των στερεών αποβλήτων είναι, για τη συλλογή και μεταφορά των αποβλήτων οι ΟΤΑ πρώτου βαθμού και για την προσωρινή αποθήκευση, μεταφόρτωση, αξιοποίηση και διάθεση ο Φορέας Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων ( ΦοΔΣΑ) της Διαχειριστικής Ενότητας στην οποία ανήκει ο ΟΤΑ σύμφωνα με τον Περιφερειακό Σχεδιασμό Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων. Ειδικά ως προς τις εργασίες διαχείρισης των αποβλήτων από συσκευασίες ή από άλλα προϊόντα που υπόκεινται σε επαναχρησιμοποίηση ή αξιοποίηση, εφαρμόζονται οι διατάξεις του Ν. 2939/2001 και ειδικότερα του άρθρου 8, καθώς και οι διατάξεις των κατά περίπτωση κανονιστικών πράξεων που εκδίδονται σε εφαρμογή του.

Οι υπόχρεοι δε φορείς μπορούν να αναθέτουν τις αρμοδιότητες τους για τη διαχείριση των αποβλήτων σε φυσικά η νομικά πρόσωπα, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας.

Σε εφαρμογή του εγκεκριμένου ΠΕΣΔΑ Στερεάς Ελλάδας, του Αρθ. 30 του Ν. 3536/07 και του Αρθ. 265 του Ν. 3463/06, με την υπ’ αριθμ. 6126 Σύσταση και Καταστατικό Ανώνυμης Εταιρείας της Συμβ/φου Λιβαδειάς , ΡΕΝΤΖΟΥ ΕΦΗ , μετετράπη η Διαδημοτική Επιχείρηση ΔΕΠΟΔΑΛ, την οποία είχαν ιδρύσει οι Ο.Τ.Α. που ανήκουν στη 1η διαχειριστική ενότητα Ν Βοιωτίας του ΠΕΣΔΑ Στερεάς Ελλάδας, σε Ανώνυμη Εταιρεία με την επωνυμία «Διαδημοτική Επιχείρηση Περιβάλλοντος και Οργάνωσης Διαχείρισης Απορριμμάτων Λιβαδειάς Ανώνυμη Εταιρεία των ΟΤΑ» και τον δ.τ. «ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε.», με σκοπό την προστασία του περιβάλλοντος και την εκπόνηση έργων και εργασιών σχετικών με το περιβάλλον, και ειδικότερα με σκοπό την άσκηση των δραστηριοτήτων που αναφέρονται στο άρθρο 7 παρ. 2 της κ.υ.α. 50910/2727/16.12.2003 (ΦΕΚ 1909 Β΄/ 22.12.2003) ή είναι συναφείς με αυτές.

Η ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε. είναι ο υπόχρεος φορέας διαχείρισης στερεών αποβλήτων (ΦΟΔΣΑ) της 1ης διαχειριστικής ενότητας Νομού Βοιωτίας και λειτουργίας του Χ.Υ.Τ.Α. Λιβαδειάς.

Η ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε. μέχρι σήμερα δεν έχει στελεχωθεί με το απαιτούμενο προσωπικό, έτσι ώστε να είναι σε θέση να αναλάβει πλήρως την ευθύνη για τη λειτουργία και διαχείριση του χώρου υγειονομικής ταφής απορριμμάτων και δεν διαθέτει την απαραίτητη υποδομή , εμπειρία και τεχνογνωσία ώστε να είναι δυνατό να ανταποκριθεί πλήρως στο έργο της διαχείρισης και λειτουργίας του ΧΥΤΑ Λιβαδειάς και να διαχειρίζεται εύρυθμα και αποδοτικά αυτόν

Η παρούσα έχει ως σκοπό την υποστήριξη λειτουργίας του Χ.Υ.Τ.Α. Λιβαδειάς από τις υπηρεσίες του Δήμου Λεβαδέων για λογαριασμό του υπόχρεου φορέα ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε.

Με την παρούσα Σύμβαση που συντάχθηκε σε εφαρμογή του άρθρου 100 του Ν. 3852/2010 καθορίζεται ένα πλαίσιο συμφωνίας μεταξύ των συμβαλλομένων μερών και προσδιορίζονται το αντικείμενο, οι τρόποι και οι διαδικασίες υλοποίησης του περιεχομένου της.

 

1.2. Περιεχόμενα της σύμβασης

 

Η παρούσα Προγραμματική Σύμβαση περιέχει τις διατάξεις και τις διαδικασίες που θα ισχύσουν για την υλοποίησή της και συγκεκριμένα:

 

Άρθρο 1: Προοίμιο και Περιεχόμενα της Σύμβασης

Άρθρο 2: Αντικείμενο της Σύμβασης,

Άρθρο 3: Σκοπός των παρεχόμενων υπηρεσιών

Άρθρο 4: Οι υποχρεώσεις και τα δικαιώματα των συμβαλλομένων μερών

Άρθρο 5: Προσωπικό – Εξοπλισμός – Λοιπές Εργασίες

Άρθρο 6: Προυπολογισμός-πόροι της σύμβασης – Λοιπές εργασίες

Άρθρο 7: Χρονική διάρκεια ισχύος της σύμβασης

Αρθρο 8: Κοινή επιτροπή παρακολούθησης και υλοποίησης

Άρθρο 9: Κυρώσεις μη καταβολής οφειλομένου ποσού

Άρθρο 10: Επίλυση διαφορών

Άρθρο 11: Τελικές διατάξεις

 

ΑΡΘΡΟ 2

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

 

Αντικείμενο της παρούσας σύμβασης είναι η προγραμματική δέσμευση των συμβαλλομένων μερών σχετικά με την παροχή υπηρεσιών από τον Δήμο Λεβαδέων προκειμένου η ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε., να ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις της , σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις και νόμους και με τις ΚΥΑ ΗΠ 29407/3508, ΦΕΚ 1572Β/16.12.02 «Μέτρα και όροι για την υγειονομική ταφή των αποβλήτων» και ΗΠ 50910/2727, ΦΕΚ 1909Β/22-12-2003 «Μέτρα και όροι για τη Διαχείριση Στερεών Αποβλήτων. Εθνικός και Περιφερειακός Σχεδιασμός Διαχείρισης»

 

ΑΡΘΡΟ 3

ΣΚΟΠΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

 

Σκοπός της σύμβασης είναι η προς τη ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε. «ΦΟΔΣΑ 1ης διαχειριστικής ενότητας Ν. Βοιωτίας» παροχή υπηρεσιών από μέρους του «Δήμου» για την υποστήριξη επί μέρους λειτουργιών, όπως περιγράφονται στα άρθρα 4 και 5 της παρούσας, της διαχείρισης του ΧΥΤΑ με το προσωπικό, τα μέσα και τον εξοπλισμό που θα διαθέτει ο «Δήμος» με δικές του δαπάνες, έναντι της αμοιβής που συμφωνείται και καθορίζεται στο άρθρο 6 της παρούσας.

 

ΑΡΘΡΟ 4

ΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΛΛΟΜΕΝΩΝ ΜΕΡΩΝ

 

4.1. Υποχρεώσεις και Δικαιώματα του Δήμου Λεβαδέων:

Ο Δήμος Λεβαδέων αναλαμβάνει:

  1. Να διευκολύνει με κάθε νόμιμο τρόπο την εφαρμογή των υπηρεσιών που περιγράφονται στην παρούσα.
  2. Να παρέχει και να εκτελεί τις υπηρεσίες και εργασίες που αναλαμβάνει με την παρούσα σύμβαση, προσηκόντως και εμπροθέσμως, σε συνάρτηση με τον επιδιωκόμενο σκοπό και το αντικείμενο αυτής.
  3. Να διαθέτει το αναγκαίο προσωπικό με την απαιτούμενη εμπειρία και εξειδίκευση για την άρτια, αποτελεσματική και απρόσκοπτη εκτέλεση των προβλεπομένων στην παρούσα σύμβαση εργασιών στο ΧΥΤΑ της 1ης διαχειριστικής ενότητας Ν. Βοιωτίας, καθ΄ όλη τη χρονική διάρκεια ισχύος της παρούσας σύμβασης. Το προσωπικό, που θα διαθέσει ο «Δήμος Λεβαδέων» για τη λειτουργία και υποστήριξη του ΧΥΤΑ, θα παραμείνει, σε όλη τη διάρκεια της παρούσας, προσωπικό του Δήμου Λεβαδέων, διατηρώντας με αυτόν την ίδια σχέση εργασίας και τα ίδια εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα. Τονίζεται ρητά ότι το ως άνω προσωπικό δεν θα έχει καμία απολύτως σχέση ή εξάρτηση από την «ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε.» . O Δήμος Λεβαδέων έχει την πλήρη ευθύνη του προσωπικού αυτού ως εργοδότης. Ο «Δήμος Λεβαδέων» είναι ο μόνος υπεύθυνος για την καταβολή των μισθών και κάθε άλλων πρόσθετων παροχών προς το προσωπικό, και θα υπέχει όλες τις υποχρεώσεις της εργατικής και ασφαλιστικής νομοθεσίας.
  4. Να προβαίνει άμεσα στην υποστήριξη των εργασιών που αναφέρονται στο άρθρο 5 της παρούσας.
  5. Να συνεργάζεται τακτικά και εκτάκτως – όταν απαιτείται- με τη ΔΕΠΟΔΑΛ ΑΕ για κάθε ζήτημα που ανακύπτει και αφορά στην εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των δράσεων που αναλαμβάνονται με την παρούσα.
  6. Να λαμβάνει γνώση και να του παρέχεται κάθε απαραίτητη πληροφορία για την πορεία των υπηρεσιών που αποτελούν το αντικείμενο της παρούσας.
  7. Να διαθέτει, για το χρονικό διάστημα ισχύος της παρούσας σύμβασης, το προσωπικό, τον εξοπλισμό και να εκτελεί τις εργασίες και προμήθειες που αναφέρονται στο άρθρο 5 της παρούσας.
  8. Να συμμετέχει με δύο (2) εκπροσώπους στην επιτροπή παρακολούθησης και υλοποίησης του άρθρου 8 της παρούσας.
  9. Να συμμορφώνεται με τις οδηγίες και τις υποδείξεις της Κοινής Επιτροπής του άρθρου 8 της παρούσας.

 

4.2. Υποχρεώσεις και Δικαιώματα της ΔΕΠΟΔΑΛ- Α.Ε.

 

  1. Η Δ.Ε.Π.Ο.Δ.Α.Λ. ΑΕ αναλαμβάνει:
  2. 2.1. Να μεριμνά για την έγκαιρη τακτοποίηση των υποχρεώσεών της έναντι της παρούσας προγραμματικής σύμβασης.
  3. 2.2. Να μεριμνά για την κάλυψη των οικονομικών υποχρεώσεων της προς τον Δήμο Λεβαδέων, που απορρέουν από τα άρθρα 5 και 6 της παρούσας.
  4. 2.3 Να υποστηρίζει και να εποπτεύει την δραστηριότητά της στον τομέα, για την χρονική διάρκεια ισχύος της Σύμβασης, φροντίζοντας να είναι αποτελεσματική και να ανταποκρίνεται πλήρως και έγκαιρα στους ελέγχους που απαιτούνται.
  5. 2.4. Να τηρεί τις διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας .
  6. Να συνεργάζεται τακτικά και εκτάκτως – όταν απαιτείται- με το Δήμο Λεβαδέων για κάθε ζήτημα που ανακύπτει και αφορά στην εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία των υπηρεσιών που αναλαμβάνονται με την παρούσα.
  7. Να συμμετέχει με ένα (1) εκπρόσωπο στην επιτροπή παρακολούθησης και υλοποίησης του άρθρου 8 της παρούσας.
  8. Να συμμορφώνεται με τις οδηγίες και τις υποδείξεις της Κοινής Επιτροπής του άρθρου 8 της παρούσας.
  9. Κάθε άλλη εργασία που δεν καταγράφεται στην παρούσα, αλλά αποτελεί ρητή υποχρέωση των ΦοΔΣΑ, αποτελεί υποχρέωση της ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε.

 

ΑΡΘΡΟ 5

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ – ΛΟΙΠΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

 

Σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 100 του Ν. 3852/2010 « Για την εκτέλεση των προγραμματικών συμβάσεων και στο πλαίσιο των συμφωνούμενων δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των συμβαλλόμενων οργανισμών και φορέων, επιτρέπεται η απασχόληση προσωπικού του ενός συμβαλλομένου στον άλλον, καθώς και η παραχώρηση της χρήσης ακινήτων, εγκαταστάσεων, μηχανημάτων και μέσων».

Ο Δήμος Λεβαδέων, σύμφωνα με την παραπάνω διάταξη και για την εκτέλεση της παρούσας, διαθέτει προσωπικό, παραχωρεί τη χρήση ακινήτων, εγκαταστάσεων και μηχανημάτων και παρέχει τεχνική υποστήριξη για το χρονικό διάστημα ισχύος της παρούσας σύμβασης έναντι του συνολικού ποσού των ογδόντα χιλιάδων ευρώ (80.000,00 €) χωρίς το Φ.Π.Α. ως κατωτέρω:

 

 

 

 

 

5.1. Ο Δήμος Λεβαδέων διαθέτει για απασχόληση προς επίτευξη των σκοπών της παρούσας προγραμματικής σύμβασης.

 

Ένα (1) φύλακα-ζυγιστή για τρεις (3) μήνες, ο οποίος έχει τα κατωτέρω καθήκοντα:

  • Έλεγχος των εξωδημοτικών αυτοκινήτων που εργάζονται για λογαριασμό του Δήμου (αν διαθέτουν τα απαραίτητα έγγραφα εισόδου).
  • Ζύγιση και καταγραφή σε βάση δεδομένων των εισερχομένων φορτίων ανά κατηγορία (ηλεκτρονικά μέσω εγκατεστημένου συστήματος παρακολούθησης).
  • Έλεγχος και ενημέρωση των αρμοδίων της Υπηρεσίας, παίρνοντας τις κατάλληλες οδηγίες για την αποδοχή ή όχι υπόπτων φορτίων προς απόρριψη, φορτίων μη συμβατικών με τις διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας
  • Έκδοση των απαραίτητων ζυγολογίων για λογαριασμό ιδιωτών, τα οποία προωθεί στον εισπράκτορα για την είσπραξη του σχετικού τέλους.
  • Ενημέρωση του προϊσταμένου για ότι έκτακτο περιέλθει στην αντίληψή του κατά τη διάρκεια της βάρδιάς του.
  • Φροντίζει για την προστασία του χώρου από κάθε παρέμβαση τρίτων.
  • Απαγορεύει την είσοδο και παρουσία στο χώρο, αναρμόδιων προσώπων.
  • Παρεμβαίνει και απαγορεύει τυχόν εξαγωγή υλικών ή τροφίμων από τα απορρίμματα.
  • Ελέγχει ή συνεπικουρεί, τα εισερχόμενα οχήματα, τη νόμιμη είσοδό τους, την κάλυψη των φορτίων των ανοικτών οχημάτων καθώς και το είδος του φορτίου τους.
  • Συνοδεύει στο σημείο απόρριψης όλα τα αυτοκίνητα με φορτίο πιθανώς εμπορεύσιμο ή με οποιονδήποτε τρόπο χρησιμοποιήσιμο και βεβαιώνεται για την πλήρη καταστροφή του από το μηχάνημα της μονάδας
  • Πιστοποιεί την καταστροφή τροφίμων ή εμπορευμάτων και σε συνεργασία με τον προϊστάμενο εκδίδει τα σχετικά έγγραφα
  • Απαγορεύει την είσοδο σε οχήματα για τα οποία έχει εκδοθεί σχετική απαγορευτική εντολή της Υπηρεσίας.
  • Παρεμβαίνει σε οποιαδήποτε απόπειρα εξαγωγής υλικών από τη Μονάδα.
  • Το ίδιο παρεμβαίνει, όταν διαπιστώσει την παρουσία στο χώρο, αναρμόδιων προσώπων και ενεργεί για την απομάκρυνσή τους.

Το συνολικό κόστος του φύλακα ανέρχεται στις πέντε χιλιάδες ευρώ (5.000,00).

 

Ένα (1) χειριστή μηχανημάτων για πέντε (5) μήνες, ο οποίος έχει τα κατωτέρω καθήκοντα:

  • Εκτελεί τις εργασίες υγειονομικής ταφής, διάστρωσης, συμπίεσης, επικάλυψης των απορριμμάτων, σύμφωνα με το πρόγραμμα και τις υποδείξεις του προϊσταμένου.
  • Συμμετέχει σε εργασίες εσωτερικής οδοποιίας ή επιμέρους πιθανών διαμορφώσεων των χώρων του ΧΥΤΑ.
  • Ευθύνεται για την καλή κατάσταση και εμφάνιση του μηχανήματος που χειρίζεται.
  • Ακινητοποιεί τα μηχάνημα σε περίπτωση που υποπτευθεί κάποια δυσλειτουργία και ειδοποιεί αμέσως τον προϊστάμενο του.
  • Ενημερώνει τον προϊστάμενό του για οτιδήποτε έκτακτο περιέλθει στην αντίληψή του, τόσο για τη συμπεριφορά των οδηγών των οχημάτων που μεταφέρουν τα απορρίμματα ή των άλλων οχημάτων, όσο και για το είδος των φορτίων που πιθανώς να κρύβονται κάτω από αυτά που εισήλθαν και δεν υπέπεσαν στην αντίληψη του υπεύθυνου κατά τον έλεγχο στην είσοδο.
  • Συνεργάζεται με τον προϊστάμενό του για τα σημεία απόρριψης των φορτίων καθ΄ όλη τη διάρκεια της βάρδιάς του.

Το συνολικό κόστος του χειριστή ανέρχεται στις οκτώ χιλιάδες διακόσια είκοσι τέσσερα ευρώ (8.224,00).

 

Έναν (1) οδηγό οχημάτων για πέντε (5) μήνες, ο οποίος έχει τα κατωτέρω καθήκοντα:

  • Οδηγεί τα αυτοκίνητα της Μονάδας σύμφωνα με τις οδηγίες των προϊσταμένων του
  • Κύρια ευθύνη του είναι το υδατοράντισμα τόσο των οδών που οδηγούν στο μέτωπο απόρριψης, όσο και του περιβάλλοντος χώρου του μετώπου
  • Είναι υπεύθυνος, σύμφωνα με τις εντολές των ανωτέρων του, για την αναρρόφηση, μεταφορά και απόρριψη στραγγισμάτων, το πότισμα των δέντρων της μονάδας, τη μεταφορά νερού και τη συμμετοχή του στο πλύσιμο των μηχανημάτων, τη μεταφορά καυσίμων, αλλά και για τη μεταφορά υλικών ή μπαζών καθώς και τη μεταφορά προσωπικού κλπ
  • Ενημερώνει τους προϊσταμένους του για οποιοδήποτε περιστατικό πέσει στην αντίληψή του, στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του, που αντιβαίνει τους κανόνες της εύρυθμης λειτουργίας της Μονάδας

Το συνολικό κόστος του οδηγού οχημάτων ανέρχεται στις εννέα χιλιάδες εβδομήντα έξι  ευρώ (9.076,00).

 

5.2. Ο Δήμος Λεβαδέων θα διαθέτει για πέντε (5) ημέρες τον μήνα ένα φορτηγό για την μεταφορά υλικού επικάλυψης των απορριμμάτων του ΧΥΤΑ και μεταφοράς σκύρου. Το ημερομίσθιο του διαξονικού φορτηγού ανέρχεται στα 268,81 ευρώ πλέον ΦΠΑ και το συνολικό κόστος στα 20.000,00 ευρώ. Το κόστος του Δήμου για το φορτηγό ανέρχεται στις είκοσι χιλιάδες ευρώ (20.000,00).

 

5.3. Ο Δήμος Λεβαδέων θα στέλνει τουλάχιστον μία (1) φορά μηνιαίως κλιμάκιο από τις τεχνικές υπηρεσίες και την υπηρεσία περιβάλλοντος για την επίβλεψη των εργασιών στο χώρο του ΧΥΤΑ και την υποβολή παρατηρήσεων ή υποδείξεων για την εύρυθμη λειτουργία του χώρου. Το κόστος του κλιμακίου για μία φορά τον μήνα ανέρχεται στις τρεις χιλιάδες ευρώ (3.000,00).

Επίσης ο Δήμος Λεβαδέων θα στέλνει τρεις φορές τον μήνα έναν ηλεκτρολόγο – μηχανολόγο μηχανικό για την επίβλεψη της σωστής λειτουργίας του μηχανολογικού – ηλεκτρολογικού εξοπλισμού του ΧΥΤΑ και τέσσερις φορές τον μήνα έναν πολιτικό μηχανικό για την υποβολή υποδείξεων ορθολογικής εναπόθεσης και επίχωσης των απορριμμάτων.

Το κόστος του μηχανολόγου – ηλεκτρολόγου μηχανικού για τρεις φορές τον μήνα ανέρχεται στις τέσσερις χιλιάδες ευρώ (4.000,00)

Το κόστος του πολιτικού μηχανικού για τέσσερις φορές τον μήνα ανέρχεται στις πέντε χιλιάδες ευρώ (5.000,00)

 

5.4 Λόγω διαχειριστικής ανεπάρκειας της ΔΕΠΟΔΑΛ ο Δήμος Λεβαδέων θα παρέχει προς αυτή υποστηρικτικές υπηρεσίες σε διαδικασίες εκπόνησης, ανάθεσης και επίβλεψης μελετών και άλλες τεχνικές και οικονομικές υποστηρικτικές εργασίες, το κόστος των οποίων προβλέπεται στον Ν. 3316/05 και προϋπολογίζονται στις δεκατρείς χιλιάδες διακόσια ευρώ (13.200,00).

 

5.5 Ο Δήμος Λεβαδέων θα πραγματοποιήσει τις παρακάτω εργασίες:

α) Επισκευή – συντήρηση αντιπυρικής ζώνης περιμετρικά του ΧΥΤΑ με ιδία μέσα το κόστος της οποίας ανέρχεται στις τέσσερις χιλιάδες πεντακόσια ευρώ (4.500,00)

β) Βάψιμο του οικήματος που στεγάζονται το φυλάκιο και τα γραφεία, το κόστος του οποίου ανέρχεται στα χίλια ευρώ (1.000)

 

5.6. Ο Δήμος Λεβαδέων παραχωρεί για χρήση στη ΔΕΠΟΔΑΛ-Α.Ε. ένα (1) κτίριο-φυλάκιο- γραφείο 22,3 τετρ. μέτρων και μία (1) γεφυροπλάστιγγα για ζύγιση των απορριμματοφόρων έναντι του ποσού των επτά χιλιάδων ευρώ (7.000), που σχεδόν στο σύνολό του αποτελεί το κόστος ηλεκτροφωτισμού.

 

ΑΡΘΡΟ 6

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ – ΠΟΡΟΙ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ

 

  1. Για το χρονικό διάστημα ισχύος της παρούσας προγραμματικής σύμβασης ο συνολικός προϋπολογισμός του Προγράμματος διαμορφώνεται ως εξής:

Η ΔΕΠΟΔΑΛ-Α.Ε. θα καταβάλλει στον Δήμο Λεβαδέων το ποσό των ογδόντα χιλιάδων ευρώ (80.000,00 €) μη συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, για το προσωπικό που διαθέτει ο Δήμος, την παραχώρηση χρήσης εγκαταστάσεων, μηχανημάτων, το κόστος λειτουργίας και συντήρησης αυτών και την τεχνική και διοικητική υποστήριξη, σύμφωνα με τα άρθρα 4 και 5 της παρούσας, από τον προϋπολογισμό της.

 

 

 

 

 

α/α Περιγραφή Ποσό, πλέον ΦΠΑ, €
1 Φύλακας – ζυγιστής (3 μήνες) 5.000,00
2 Χειριστής μηχανημάτων (5 μήνες) 8.224,00
3 Οδηγός οχημάτων (5 μήνες) 9.076,00
4 Ένα φορτηγό (5 ημέρες τον μήνα) 20.000,00
5 Εργασίες επισκευής αντιπυρικής ζώνης 4.500,00
6 Βάψιμο οικήματος – (φυλακίου, γραφείων) 1.000,00
7 Ηλεκτρολόγος μηχανικός (τρεις ημέρες τον μήνα) 4.000,00
8 Πολιτικός μηχανικός (τέσσερις φορές τον μήνα) 5.000,00
9 Ανάθεση και επίβλεψη μελετών που αφορούν στη ΔΕΠΟΔΑΛ 13.200,00
10 Κλιμάκιο τεχνικών υπηρεσιών και υπηρεσίας περιβάλλοντος (μία φορά τον μήνα) 3.000,00
11 Φυλάκιο-Ηλεκτροφωτισμός 7.000,00
Σύνολο 80.000,00

 

 

  1. Οι πόροι για την υλοποίηση της παρούσας προγραμματικής σύμβασης θα προέλθουν από τον

προϋπολογισμό της ΔΕΠΟΔΑΛ-Α.Ε., όσον αφορά τις υποχρεώσεις αυτής προς τον Δήμο για το

χρονικό διάστημα ισχύος της. Τα ποσά για την υλοποίηση της σύμβασης εγγράφονται στον

προϋπολογισμό των συμβαλλομένων ως «υποχρεωτικές δαπάνες»

  1. Για το χρονικό διάστημα ισχύος της παρούσας προγραμματικής σύμβασης η ΔΕΠΟΔΑΛ-Α.Ε. θα αποδίδει στον Δήμο Λεβαδέων τα ποσά που απορρέουν ως υποχρέωσή της από το άρθρο 5 της παρούσας, σε ισόποσες τριμηνιαίες δόσεις. Η είσπραξη κάθε τριμηνιαίας δόσης γίνεται εντός του πρώτου δεκαημέρου του αντίστοιχου τριμήνου. Ο Δήμος Λεβαδέων θα εκδίδει σχετικό γραμμάτιο είσπραξης στον Κ.Α. Εσόδων 0434.005 με τίτλο «Εσοδα από προγραμματική σύμβαση με ΔΕΠΟΔΑΛ-Α.Ε», αφού προηγούμενα έχει εκδώσει τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών προς την ΔΕΠΟΔΑΛ.-Α.Ε.
  2. Στο τέλος της σύμβασης, απολογιστικά και με βάσει τις πραγματοποιηθείσες δαπάνες από τον «Δήμο», θα υπολογιστεί το ακριβές δαπανηθέν ποσό για την υλοποίηση της παρούσας και οι όποιες τελικές υποχρεώσεις των μερών (καταβολή επιπλέον ποσού από την «ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε.» σε περίπτωση που, οι συνολικές πραγματοποιηθείσες δαπάνες από τον «Δήμο» υπερβούν το ποσό της παρ. 1 του παρόντος άρθρου ή επιστροφή ποσού από τον «Δήμο» σε αντίθετη περίπτωση.
  3. Στα πλαίσια της παρούσας, η Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Λεβαδέων, εκδίδει σχετική βεβαίωση περί του συνολικού δαπανηθέντος ποσού, προς την «ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε.» σύμφωνα με τις απολογιστικές δαπάνες και στοιχεία που επισυνάπτουν οι αρμόδιες Υπηρεσίες.

 

 

 

 

 

 

ΑΡΘΡΟ 7

ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΙΣΧΥΟΣ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ

 

  1. Η παρούσα προγραμματική σύμβαση ισχύει από την υπογραφή της και για χρονικό διάστημα μέχρι την λήξη του έτους 2017 (31-12-2017).
  2. Η διάρκεια ισχύος της παρούσας μπορεί να παραταθεί με απόφαση η οποία λαμβάνεται από τα συλλογικά όργανα των συμβαλλομένων μερών.

 

ΑΡΘΡΟ 8

ΚΟΙΝΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

 

  1. Για την υλοποίηση του αντικειμένου της παρούσας, την τήρηση των όρων της, οι συμβαλλόμενοι συγκροτούν Κοινή Επιτροπή παρακολούθησης και υλοποίησης.
  2. Η Κοινή Επιτροπή είναι πενταμελής και αποτελείται από δύο εκπροσώπους του Δήμου Λεβαδέων, έναν εκπρόσωπο του Δήμου Ορχομενού, έναν εκπρόσωπο του Δήμου Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας και έναν εκπρόσωπο της ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε. Στην Κοινή Επιτροπή προεδρεύει εκπρόσωπος του Δήμου Λεβαδέων.
  3. Κάθε συμβαλλόμενο μέρος έχει δικαίωμα αλλαγής των εκπροσώπων του στην Κοινή Επιτροπή, μετά από σχετική έγγραφη γνωστοποίηση προς το άλλο συμβαλλόμενο μέρος.
  4. Η Κοινή Επιτροπή συνεδριάζει μια φορά ανά μήνα και έκτακτα όποτε απαιτείται, μετά από πρόσκληση του Προέδρου, έστω και με την πλειοψηφία των μελών της είτε κατόπιν αιτήσεως ενός εξ’ αυτών . Οι αποφάσεις της Επιτροπής λαμβάνονται με απόλυτη πλειοψηφία των μελών της. Στην πρώτη συνεδρίαση της η Κοινή Επιτροπή αποφασίζει για τα λοιπά θέματα που αφορούν στην λειτουργία της.
  5. Η Κοινή Επιτροπή παρακολουθεί την πορεία εκτέλεσης των αντικειμένων, μεριμνά για την τήρηση, των όρων και του χρονοδιαγράμματος της παρούσας. Παρεμβαίνει για την επίλυση κάθε διαφοράς που προκύπτει από την εφαρμογή της σύμβασης, διατηρώντας το δικαίωμα να ερμηνεύει και να αποσαφηνίζει τους όρους της. Επίσης η Επιτροπή αποφασίζει για τυχόν τροποποιήσεις των όρων της παρούσας σύμβασης, εφόσον κριθεί αναγκαίο.
  6. Η Κοινή Επιτροπή διατηρεί τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα που προβλέπονται στα υπόλοιπα άρθρα της παρούσας Προγραμματικής σύμβασης
  7. Ως μέλη της κοινής επιτροπής ορίζονται από τον Δήμο Λεβαδέων: 1)….……………………………………….……, 2) …………………………………….….……………., από τον Δήμο Ορχομενού …..……………………….……………………., από τον Δήμο Διστόμου-Αράχωβας-Αντίκυρας ……….……………………………………..……, και από την ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε. ο κ. ΣΑΛΑΠΑΤΑΡΑΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ μέλος του Δ.Σ. (αριθμ. απόφασης 2/2017 Δ.Σ. ΔΕΠΟΔΑΛ Α.Ε., ΑΔΑ: ΩΔΠΔΟΕ56-51Ι).

 

ΑΡΘΡΟ 9

ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΜΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΟΥ ΠΟΣΟΥ

 

Σε περίπτωση μη καταβολής δόσης από την ΔΕΠΟΔΑΛ-Α.Ε., όπως ορίζεται ανωτέρω, τούτη θα επιβαρύνεται με προσαύξηση 1% για κάθε μήνα καθυστέρησης που υπολογίζεται από την αμέσως επόμενη ημέρα από την λήξη της.

 

ΑΡΘΡΟ 10

ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

 

Για κάθε διαφορά που τυχόν θα προκύψει από την εκτέλεση της παρούσας σύμβασης, αρμόδια ορίζονται τα δικαστήρια της Λιβαδειάς .

Η παράλειψη υποχρεώσεων ή η μη τήρηση των όρων της παρούσας από οποιοδήποτε συμβαλλόμενο μέρος έχει ως συνέπεια τη λύση της παρούσας σύμβασης.

 

 

 

 

 

ΑΡΘΡΟ 11

ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

 

Οποιαδήποτε τροποποίηση της παρούσας είναι δυνατόν να υλοποιηθεί εφόσον κριθεί αναγκαίο κατά την εκτέλεση της παρούσας και ύστερα από νεότερη έγγραφη συμφωνία μεταξύ των συμβαλλομένων (Συμπληρωματική Προγραμματική Σύμβαση).

Αυτά συμφώνησαν, συνομολόγησαν και συναποδέχθηκαν τα συμβαλλόμενα μέρη και προς απόδειξη, αφού αναγνώσθηκε η σύμβαση αυτή, υπογράφηκε σε τέσσερα (4) πρωτότυπα και κάθε μέρος έλαβε από δύο (2).

 

 

 

 

ΟΙ ΣΥΜΒΑΛΛΟΜΕΝΟΙ

 

                ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΛΕΒΑΔΕΩΝ                                         Για τη ΔΕΠΟΔΑΛ-Α.Ε.

 

 

                         ΠΟΥΛΟΥ ΓΙΩΤΑ                                                ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΛΟΥΚΑΣ

 

 

 

 Η απόφαση πήρε τον αριθμό   44

Το Δ.Σ. εξουσιοδοτεί τον κ. Δήμαρχο να υποβάλλει στον Γενικό Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας επικυρωμένο αντίγραφο της απόφασης αυτής πριν από την υπογραφή των επίσημων πρακτικών που θα γίνει στην επόμενη συνεδρίαση. Συντάχθηκε το πρακτικό και υπογράφεται από εκείνους που πήραν μέρος στη συνεδρίαση αυτή.

 

Η Πρόεδρος του Δ.Σ.

 

Γεωργαντά Ελισσάβετ

 

 

ΤΑ ΜΕΛΗ

 

Φορτώσης  Αθανάσιος
Δημητρόπουλος Ιωάννης
Νταντούμη Ιωάννα
Ντελίκος Κωνσταντίνος
Διαμαντόπουλος Ανδρέας      Πιστό Απόσπασμα
Κοσκοβόλη – Γιαχρίτση Αικατερίνη   Λιβαδειά  15/2/2017
Τόλιας Δημήτριος  Η Δήμαρχος Λεβαδέων
Τζουβάρας Νικόλαος
Σαλαπατάρας  Στυλιανός   Γιώτα Πούλου
Κυπραίος Χρήστος
Κοσμίδη -Περλεπέ Πανωραία
Καρβούνης Σωτήριος
Αλεστάς αθανάσιος
Καράντζαλης Δημήτριος
Παπαθανασίου Χρήστος
Καπλάνης Κωνσταντίνος
Σωτηρόπουλος Κων/νος
Αρκουμάνης Πέτρος
Ζιώγας Γεώργιος
Σκλάβος Γεώργιος
Παπαϊωάννου Λουκάς
Θεοδώρου Θεόδωρος

 

Ίσως σας ενδιαφέρουν…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *